Prekių pristatymo būdai:
• Galime pristatyti Jums, Jūsų nurodytu adresu.
• Galite atsiimti prekes patys iš mūsų sandėlio adresu: Katkų g. 89, Panevėžys, LT-35101.
Pristatymo kainą elektroninės parduotuvės sistema sugeneruoja automatiškai, kai sudedamos prekės į prekių krepšelį ir pirkimo metu suvedamas pristatymo adresas.
Pirkėjų patogumui, kurie negali pirkti paslaugų:
Jeigu pirkėjas dėl tam tikrų priežasčių pirkdamas prekes negali pirkti paslaugų (pavyzdžiui, pristatymo paslaugų), pasirenkant pristatymo būdą, galima nurodyti, kad pristatymo išlaidos būtų įtrauktos į prekių kainą.
Kiekvienos prekės pristatymo terminas skirtingas – jis priklauso nuo to, ar užsakymo metu prekę turime sandėlyje. Prekes, esančias sandėlyje, paprastai pristatome kurjeriu per 4-5 darbo dienas. Jeigu prekių išmatavimai ir svoris neleidžia pristatyti kurjeriu, pristatome kitu transportu per 1-2 savaites. Jeigu prekės neturime sandėlyje, pristatome prekes paprastai per 4-6 savaites. Jeigu turime galimybę, pristatymo terminą visada stengiamės dar labiau sutrumpinti. Prekes įprastai galime pristatyti klientams patogiu metu, iš anksto suderinus tinkamą laiką.
• Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).
• Baldų ar kitų prekių sunešimas į patalpas neįeina į prekių pristatymo paslaugą. Suderinus iš anksto, už papildomą mokestį, galime suteikti baldų ar kitų prekių sunešimo paslaugą į Jūsų patalpas (jei yra galimybė).
• Prieš priimdamas prekes, pirkėjas privalo apžiūrėti ir įsitikinti, ar prekių pakuotės yra nepažeistos ir sveikos. Tik įsitikinus, kad pakuotės yra nepažeistos, pirkėjas turi priimti prekes ir pasirašyti ant krovinio važtaraščio, prekių priėmimo–perdavimo akto, ar kito siuntos dokumento. Jeigu pakuotės yra pažeistos, pirkėjas turi tai pažymėti krovinio važtaraštyje ar ant kito siuntos dokumento. Jeigu pakuotės yra pažeistos, pirkėjas turi teisę, dar kurjeriui neišvykus, išardyti prekių pakuotes ir įsitikinti, kad prekės yra nepažeistos. Jei pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau, susisiekite su mums telefono numeriu +370 676 88680 arba elektroniniu paštu info@medrika.lt
• Jeigu neužsisakėte baldų surinkimo paslaugos, baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti. Prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.
• Užsisakius prekes, kurių sandėlyje turime tik dalį, pristatymą pradedame organizuoti, kai sandėlyje suruošiame ir turime visą užsakymą. Atskirai suderinus, galime organizuoti dalinį pristatymą, pvz., kai iš pradžių vežamos tik tos prekės, kurias turime sandėlyje, vėliau – likusios prekės.
• Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali būti apmokestinamas papildomai – gavę užsakymą susisieksime su kiekvienu klientu individualiai. Jei turite galimybę, prekes greičiau ir pigiau galite atsiimti Klaipėdoje, kai baldai būna vežami Klaipėdoje.
Vieną dieną prieš prekių pristatymą susisiekiame su klientu ir suderiname preliminarų pristatymo laiką.