Garantijos ir grąžinimas

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums elektroniniu paštu. Tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama el. paštu info@medrika.lt.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);

Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;

Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;

Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;

Galima grąžinti tik standartines prekes. Kokybiškų prekių, gamintų pagal individualų užsakymą grąžinti negalima.

Grąžinti prekes galima per 14 dienų, jei nebuvo naudotos ir neprarado prekinės išvaizdos.

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

 

24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienos medrika.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms medrika.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Įsigijus prekes, o baldus – prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo sąlygos:

Surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;

Gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;

Baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);

Baldai buvo pažeisti ar sugadinti baldų surinkimo metu.

Rekomenduojame neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje medrika.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB „Medrika“ ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Taip pat, klientui sutikus, gali būti kompensuojami trūkumai. UAB „Medrika“ įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15–45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę, pataisoma, arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums nuotrauką elektroniniu paštu info@medrika.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims, fiziniams prekės pažeidimams atsiradusiems dėl pirkėjo kaltės ir baldiniam audiniui;

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, sutaisyti defektą arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Norėdami pasinaudoti garantiniu aptarnavimu, atsiuskite mums elektroninį laišką el. paštu info@medrika.lt su šiais duomenimis:

Užsakymo arba sąskaitos numeris;

Pirkėjo vardas, pavardė arba įmonės pavadinimas;

Pirkėjo el. pašto adresas;

Pirkėjo telefonas;

Adresas, kuriuo reiktų pakeisti prekę;

Banko sąskaitos numeris, kur būtų grąžinami pinigai už nekokybišką prekę.

Garantinio aptarnavimo priežastis:

Komplektacijoje trūksta detalių;

Pažeista prekė;

Pažeista pakuotė;

Kita (įrašykite savo priežastį).

Prisegti nuotrauką (-as). Jeigu pažeista prekė ar jo pakuotė, prašome pateikti nuotrauką su matomais pažeidimais. Jei trūksta detalės, prašome prekės ar baldo surinkimo instrukcijoje pažymėti reikalingą detalę.